24 Ocak 2011

Yaşasın Haftasonu :)

Bütün hafta çalışıp da hafta sonunun kıymetini bilmeyen yoktur sanırım. İş, güç, koşuşturmaca, kargaşa, yoğun tarfik, gürültü, yığılan dosyalar derken zaman geçmek bilmiyor kalan 2 güne de hayat sığdırmak kalıyor. Biz de napıyoruzzzz her hafta sonu geziyoruzz :) Bu hafta cumartesi yine Ödemiş-Tire-Bayındır yaptık ama fotoğraf makinemin şarjı bitmeseydi her yeri çekebilecektim :) Bu kadarı da yeter diyerek sizinle paylaşmak istedim :)

Ödemiş'e giderken yol kenarında gördüm bu minareyi. Adı sanırım Yıkık Camii'ymiş.

Göz alabildiğine doğa. Yeşil insana huzur verirmiş meğer...

İzmir Yağışlı ama yine de çok güzel :) Bu da arabanın camına denk gelen yağmur damlaları.

Buna benzer resimleri ünlü fotoğrafların olduğu dergilerde görürdüm. Çekmek de zor değilmiş hani :) Kuşları çok sevdim hele en baştakini sanırım gagasıyla kendini temizliyor :)

Mmmmm yol kenarında mangal gibisi yok. Tadı hala damağımda ..

Çam kozalakları...

Nasıl da güzel manzara...

Nasıl da güzel bulutlar...

Ve yakından bulutlar nasıl da harikalar...

Çoban Teyzemin güzelliği :)

Veeeee Boş durmayı sevmeyen bennn :) Her fırsat itina ile değerlendirilir:) Minik cüzdanlar örmeye başladım



Ve pazar günü gümrükteki Pastel'de arkadaşlarla bowling ve bilardo partisi verdik resmen :)

Topları ağır gelsede :)  bowling benim için inanılmaz zevlidir.




Herkese iyi haftalar diliyorum. Sevgiyle kalın ....

Not: Bu postu pazar akşamı yazıp uyku gözümden aktığı için bitirememiştim bugün bitirebildim :)












2 yorum:

  1. Harikasiniz,bende hic bos duramam duranlarada sasarim dogrusu ahsap,kanavice,orgu ama mutlaka biriyle bazende hepsiyle birden ugrasirim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, ozaman siz de bendensiniz. Bloğunuzu gezdim ve çok beğendim. Ahşap boyamayı bende çok istiyorum ama ben çok hobi dalına dağılınca işleri yarım yarım bırakan biriyim :) O yüzden şimdilik bunlar idare eder :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil