27 Nisan 2013

Ben Geldimmmmmm :)

Geldim ama çok geç kaldım biliyorum :( Nişanda bu kadar uzun süre buraya uğramadıysam düğünde naparım bilemiyorum :) Şu an izindeyim bunu fırsat bilerek biryerden başlamalıyım dedim ve nişan fotoğraflarımla geri döndüm. Şimdilik benden bu kadar umarım daha sık uğrarım. Ayrıca bu ig alemi blog yazma alışkanlığımı sarsıntıya uğrattı beni instagramdan takip etmek isterseniz "rengiaheng" adında ig'deyim ve bu benim iphone ile yazdığım ilk post olacak :) şimdilik hepinize merhaba ve güle güle diyorum ve yaz aylarına ba-yı-lı-yo-rum !!!
Not: Şu fotoğrafların yüzlerini kapatınca birer uzaylıya benzedik :) Acayip güldüm :) Fotoğraf çekimlerimizi Medyapoz yaptı ve fotoğrafta gördüğünüz şemsiyeyi de ben yaptım. Şemsiye fiyatları acayip uçuk gelince internette araştırma yaparken mimarinrenkleri.blogspot.com sahibesi Merve Hanımın blogundaki post yardımıyla cesaretlenip yaptım ve burdan ona da çok teşekkür ederim (link basıl veriliyor bu iphone'dan bilmiyorum o yüzden kusura bakmayın bilen varsa anlatırsa çok memnun kalırım) 💐 Hoşçakalın sevgiyle kalın





















7 yorum:

  1. canım Allah tamamına erdirsin çok güzel görünüyorsunuz fotolar harika çıkmış :)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyorsunuz canım benim.
    Hep mutlu, çok mutlu olun inşallah:)))

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafların çok güzel Cansu. Tacına bayıldım ayrıca. :)

    YanıtlaSil

  4. Canim bu ne güzellik masallah prenses gibi olmussun :) tütütü ...Benimde nisanligim pudra/pembe olacakti ama nasip olmadi biz nisani atladik hemen dügüne gectik :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. Allah tamamına erdisin inşallah,resimler çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil