23 Kasım 2012

Hala İnanmıyorummm :) Yarın ben Nişanlanıyorummmmm :)

Evde telaş telaş üstüne, herkes birşeyler yapıyor :) Ben tam bir ne yapacağını bilmez modda evde olan biteni izliyorum sadece :) Odamdayım ve

Sağımda görüntü bu :) ayrıntıları ise sonra :) hepsini ben yaptımmm :)



Solumda ise bu :) Neredeyse 2 aydır asılı duran nişanlığım ve çekimlerde aşırı kullanım sonucu biraz kırışmış biz de Selma Annemin süper buhar çıkaran ütüsüyle biraz buhar tuttuk. Şimdi sonuç; jilet gibi nişanlık eteği :)



Benden haberler bu kadar. Öyle heycanlıyım ki karnıma kramplar giriyor resmen. Sevdiğim ise "Aşkım ben bayılcam galiba" diyip duruyor dünden beri :) böyle heycanlar çok az yaşanıyor o yüzden yarın hiçbirşey düşünmeden eğlenmek istiyorum sadece. İşte salona giriş ve o ilk dans yok mu o anı düşününce kalbim yerinden çıkcak gibi oluyor. Bizim evin halleri şimdilik böyle.

 Bana şans dileyin, sizi seviyorum. EN kısa sürede tekrar görüşmek dileğiyleeeeee

13 yorum:

  1. heyecanını öyle iyi anlıyorum ki kendi nişanım geldi aklıma:)ne günlerdi ya,şimdi dönüp bakıyorum da ne kadar heyecanlıydık.ilk dans,salona giriş o aşamalar gerçekten heyecan tavan yapıyor söyleyim :)tadını çıkart,günün yıldızı sen olacaksın!
    tebrik ederim şimdiden,darısı düğününüze olsun :)

    YanıtlaSil
  2. canımm ne güzel bir renk seçmişsin iğnedanlığa bayıldımm kendin mi yaptın aldın mı yoksa çok uyumlu hepsi yaa Allah tamamına erdirsin nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  3. Allah tamamına erdirsin, emin ol hemen gelip geçiyor.

    Bu arada her şey harika görünüyor, bol bol tadını çıkar:)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin. Mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  5. heyy ne güzel heyecanlar bunlar.bence şansa ihtiyacın yok ki!her anın tadını çıkar bence.hayatında bir ilk ve tek olacak çünkü.mutluluklar diliyorum canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. bu heyecan ve mutluluk hiç bitmesin,
    şimdiden kutluyorum:))

    YanıtlaSil
  7. ne güzel telaşlar bunlar,Allah tamamına erdirsin ,mutluluklar.

    YanıtlaSil
  8. hazırlıklar çok güzel görünüyor :) tebrik ederim mutluluklar..

    YanıtlaSil
  9. eee hani nerde ayrintilar 1 ay oldu:)

    YanıtlaSil