21 Kasım 2012

Kış Geldi Şallara Fularlara Yer Açalım :)

Havalar iyice soğudu, gerçi İzmir'in kışından ne olur ki :)
Neredeyse çoğu günü güneşli ve ılık oluyor. Kışı hiiiç sevmeyen biri olarak Güzel İzmir'im benim için en ideal şehirlerden :)
Neyse gelelim konuya ( bu ara evde nişan hazırlıkları son gaz devam :) hattaşu an annem büyük bir gayretle  mutfağı temizlemekle meşgul :) birazdan bende yardıma gideceğim ) kış geldi şallar, atkılar hatta yazın takmayı hiç sevmediğim fularlar bile çıktı ortaya. Yazları boynumda öyle beni rahatsız edecek aksesuarları takamam. Kolyeler ayrı tabi hele ki "ayyy nasıll da tatlıııı" diye alındıysa :) Kışın bile boğazlı kazak vb. giyemem, boğulacakmışım gibi geliyor :) Giymemle çıkarmam bir oluyor. İşte neyse bu gibi ıvır zıvırlar ortaya çıkınca dedim ki bunları dolabıma asmak için bir hal çare düşüneyim. Bir ara İkea'da gördüğüm askı aklıma geldi ama onu çok büyük ve yoğun asma halkası kullanılmış bulduğum için kendim yapmaya karar verdim. Yüncüye gittim iki boy halka aldım. Birinin askısı İkea'dan aldığım çocuk askısı, diğeri ise sanırım benim çocukluğumdan kalan çoook eski tel askı :) Hala böylesi var mı bilemiyorum :) Kurdela ile her birini sarıp, sıcak silikon yardımı ile birleştirdim. Tabi ki "ruhum ve benliğim" gibi rengiahegn olmasa olmazdıı :) Ve işte sonuç; süslü püslü cicili bicili askılar :)













5 yorum:

  1. Harika olmuş, ellerine sağlık:) Ikeadakiler bana çok ruhsuz geliyordu, böyle canlı canlı çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. tam bloğunuza yakışır bir çalışma olmuş nişana da az kaldı ayrıntıları bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim ellerinize sağlık rengarenk olmuş keyifle kullanın

    YanıtlaSil
  4. canım yaa ne kadar şık olmuş her ikiside hemde çok kullanışlı.ellerine sağlık ve güle güle kullan veee kolay gelsin!

    YanıtlaSil
  5. Rengarenk, cıvıl cıvıl olmuş güzel günlerde kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil