1 Ekim 2012

Sevdiceğimin Getirdiği Nişan Tepsilerim :)

NOT: Bu postu hazırlama aşamasında dedeciğim hayattaydı fakat Çarşamba günü onu kaybettik. Mekanın cennet olsun dedeciğim... Kırmızı ile yazdığım yazılar bugün yazılmıştır.
Merhaba,
Unutmadan, atlamadan, tembellik yapmadan ve henüz üzerinden de çok geçmeden nişan tepsilerimi buraya koyamalıyım dedim kendime ve sanırım başardım :) İşte yine çok renkli ve bol fotoğraflı bir post daha karşınızda  :)


Bu sepetteki havlular tepsi getirenler için annem ve benim tarafımdan hazırlandılar. Havlu adettendir dediler ama bizim havlumuz tabiki süslü olmalıydı :) Ne yapalım diye düşündük ve tüllerden kese dikmek geldi aklımıza. Keselerin ağız kısımlarına da fırfır diktik. Böylece ağız kısımlarından kurdelayla büzülmüş hallerinde sanki uçlarına çiçek takmışız görüntüsü oluştu. İlk başta çiçek gibi bir süs oluşacağı aklımıza gelmedi ama ortaya çıkınca öyle mulu olduk ki :)



Bunlar da hepsinin bir arada olan görüntüsü. Sayıları sanırım 21di :)



 Bu N-İ-Ş-A-N-L-A-N-I-Y-O-R-U-Z yazan duvar süsünü (banner gibi bişey) ben yaptım :) Bunun için bilgisayar çıktısı harfler, renkli fon kartonları ve iki tane kavanoz kapağı yeterli oldu. Asmak için de kurdela kullandım. Annem sünnet çocuklarının "Maaşallah" yazısına benzetince epey güldük :)



Bunu da aynı yöntemle yaptım :)
C Ü



 Bu kesecikleri Kemeraltından aldık. Görünce bayıldım. İçlerine lokum ve badem şekeri koyduk. Tepsiye gelen misafirlerimize dağıttık. Bunları hazır alsak da nişan için 400 kişilik kese diktik annemle kolay değil yani :)  Nişanda da içlerine aynı şekilde lokum ve badem şekerleri koyacağız. Kurdela ve nazar boncuğu ile süsleme yapacağız. Lokumlar bayatlmasın diye daha alınmadı. Yapılınca buraya eklerim.







Bunlar da tepsilerimin genel görünüşü. İçlerinden bir büyük, bir de orta boyu eksik. Büyük boy tepsi merasiminin ertesi günü sabah erkenden evine dönen babaannem ve dedeminkiydi. Orta boy olan ise benim meraklı kardeşiminkiydi. İlla açıcam diye tutturunca fotoğraflanamadı doğal olarak. :)




Bu iç çamaşırı ve terliklerim.  İçinde bir de bohça ve havlu takımı var.




Makyaj malzemelerim.




Makyaj sandığım



Bu da seyahat için mini makyaj bavulum. Deseni muhteşem :)



Güller ve Paris. Aşkım romantik bir seçim yapmış çok beğendim :)







Bu tepsi elektronik eşya ağırlıklı. Saç maşam, saç düzleştiricim, kurutma makinam, epilasyon aletim ve bigudilerimle taraklarımdan oluşuyor.




Bu tepside pijama takımım, şemsiyem, tülbentlerim, çoraplarım, inci kolyem ve hatırlayamadığım pek çok şey vardı :)



Ayakkabılarım, yedek babetlerim, özel yapım el işçiliği tacım, parfümüm ( CK IN2U )ve kolonyam.





Bunlar da biz tepsi götürürken giyeceğim kıyafetlerim. Elbisem, ayakkabım, çantam, cüzdanım ve inci kolyem. Bu tepsi beni çok duygulandırdı çünkü cüzdanımın içindeki parayı ve aşkımın resmini görünce çok şaşırdım sonra da mutluluktan azıcık ağladım :)





Havlı, patik, seccade, şal, tülbent ve daha unuttuğum pek çok el emeği güzellikle dolu sandığım.




Anneciğimin tepsisi. Blüz, pijama takımı, iç çamaşırı, krem, havlu, parfüm, terlik, lif, şal, tülbet, tesbih  vb. dolu :)





Babamın tepsisi. Gömlek, seccade, havlu, parfüm, pijama takımı, iç çamaşırı, pijama takımı, traş kolonyası, tesbih vb. dolu :)





Bu da anneanneciğimin ve dedeciğimin eşyaları ile dolu kocaman bir tepsi. Umarım dedeciğim hemen iyileşir ve hepsini kullanmaya başlar. Allahım ona acil şifalar versin.

                    NOT: Dedeciğim onun için hazırlanan bu güzel tepsiyi göremeden vefat etti maalesef :( 
Mekanın cennet olsun, nurlar içinde yat ALİ Dedem benim.




El emeği yüzük tepsim :) Ayrıntıları için bir post hazırlayacağım :)




Aşkımın getirdiği kocaman çiçeğim




Çikolata dolu gondolum. Burda sanki küçük gibi çıkmış ama göründüğü kadar küçük değil :)



Toplu bir fotoğrafla HOŞÇAKAL'ınnn :)



NOT: Dedeciğimin vefatı üzerine 5 Ekim olan nişan tarihimiz 24 Kasım'a ertelenmiştir.

25 yorum:

  1. başınız sağolsun canım çok acı Allah mekanını cennet eylesin sizlere uzun ömürler versin. herşeyin çok güzel çok özenli güzel günlerde kullanmak nasip olsun.

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağ olsun, Allah kalanlara uzun ömürler versin..
    Her şey çok güzel görünüyor, iyi günlerde kullan inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağ olsun canım. Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah. Nur içinde yatsın. Sabır diliyorum.
    Paylaştığınh tüm güzellikler için de kocaman bir maşallah.
    Hepsi birbirinden güzel ve özenli.
    Hep mutlu olursunuz inşallah canım.
    Kocaman öpüyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim. İnşallah nurlar içinde yatıyordur dedeciğim.
      İnşallah canım benim. Bende kocaman öpüyorum

      Sil
  4. Başın sağolsun.. ne güzel şeyler gelmiş böyle güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun.
    Nişan adetlerinde tepsi içinde hediyelikler olduğunu ilk defa duydum.
    Hangi yöreye ait.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yöre anlamında ilk nereden çıkmış bilmiyorum. Annem muğla milaslı orda da var bu adet. Babam bulgaristan göçmeni onlar da biliyor. Sevdiceğimin ailesi ise çok eski zamanlardann beri İzmirde yaşıyorlarmış onlar da biliyor bu adeti. Güzel ve hoş bir adet olduğu için biz de atlamadan yerine getirdik teşekkür ederim

      Sil
  6. Basiniz sagolsun canim, blogunuza tesadüfen rast geldim, dedenizin vefatini okuyunca bassagligi dileklerimi belirtmek ve hediyelerinde cok güzel oldugunu belirtmek istedim. Allahim hayirli etsin simdiden!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ne güzel bir tesadüfmüş :) Ben sizin uzun zamandır izleyicinizim. Dostlar sağolsun teşekkür ederim. Amin

      Sil
  7. başınız saolsun, Allah mekanını cennet eylesin.. böyle bütün adetler yerine getirilirken görünce çok hoşuma gidiyor, maşallah hiçbirşeyi atlamamışsınız :) çokta güzel süslenmişler.. herkesin emeğine sağlık.. o baştaki tül kese içindeki havlulara bayıldım :) nasıl güzel düşünmüşsünüz.. Allah herşeyi ağız tadıyla kullanmak nasibetsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Çok teşekkür ederim. Sevgiler,,,

      Sil
  8. Başınız sağolsun ayrıca tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar sağolsun. Teşekkürler.

      Sil
    2. tepsileriniz çok güzel nişanlınız ve ailesi çok özenmiş belli ki imrendim doğrusu bende böyle içimde kalan bana yapılmayanları ve yapamadıklarımı oğluma yaparım inşallah hepsi çok güzeller Allah beraberliğinizi bozmasın.. Dedeniz için çok üzüldüm mekanı cennet olsun ailenize ve size sabır ve başsağlığı dilerim..
      Sevgilerimle
      ZÜLÂL

      Sil
  9. Başınız sağolsun.. hediyelerinin hepsi birbirinden güzel, çok özenerek hazırlanmış.. güzel günlerde kullanmanız dileğiyle..

    http://gelinyolu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gelinyolu, blogunu severek takip ediyorum
      Sevgiler,,,

      Sil
  10. ah ahh lar çektim bi an :)
    hayırlı uğurlu olsun hakkında inş

    YanıtlaSil