27 Aralık 2011

Şansınız Bol Olsun Çekilişi :)



Evet her çekilşe katılırım da ben de çekiliş yapmaz mıyım hiç :)

Azıcık geç kalmış olsam da blogumun 1. yıldönümüne doğru yapmaya karar verdim. 

Yani çekilişim yılbaşı çekilişinden daha çok yeni yılın ilk haftalarında size, evinize, mutfağınıza, gönlünüze bereket, huzur barış en çok da mutluluk ve sağlık getirsin

Bereket kuşlarım fotoğraflardaki gibi ikili olucak ve sizin istediğiniz renkte olucaklar :)

Çekilişimin şartı şurtu yok ◕‿◕

Tek yapmanız gereken size daha rahat ulaşabilmek için  adınızı soyadınızı ve mail adresinizi yazmak (şart değil ). Bir de kuşlarınız için istediğiniz evinize, mutfağınıza, odanıza ya da gönlünüze uygun her hangi iki renk belirtmeniz

Kargo ücreti tabiki bana ait. Çekilişi 14.01.2012 tarihinde cumartesi günü random.org ile yapıp, burda blogumda duyuracağım.

Hadi bakalım bol şans  






 


 

 



 
 


 

 

 



    
*o*
*♥*o*
***o***
**o**♥*o*
**♥**o**o**
**o**♥***♥*o*
*****♥*o**o****
**♥**o*****o**♥**
******o*****♥**o***
****o***♥**o***o***♥*
____!_!____
\_________/



 

78 yorum:

  1. inanmıyorum. daha bu sabah arkadasım romantik butike bu kuşları anlatıyordum. örgüyle aram pek yok. kuşları ağacın dallarına astığınızı çok güzel olduklarını örgünün modelini öğrenmeye çalışıyordum :) Çünkü ben bu kuşları elimde kumaşla dikerek yaptım blogumda bulabilirsiniz. Sizinkiler kadar güzel olmadı. Bu çekilişi duyunca birden yüzümde kocaman bi gülümseme oldu. ben seve seve katılırım :))) blogunuzun yeni yaşı hayırlı uğurlu olsun.
    renk derseniz aşık olduğum renk pembe ve yeşildir.

    YanıtlaSil
  2. İlk ben mi geldim ne güzel.
    Kuşlarına talibim.Mümkünse alttan ikinci resimdeki veya mavi yeşil olan olsun(Sanki kazandında:)))
    EMEL GÜNER
    emel_guner@yahoo.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar :)

    bloğumda cekılısınızı duyurdum,ızleyıcınız oldum.Ayrıca sart koymamınızda cok guzel bır durum.

    http://biricitinyeri.blogspot.com/2011/12/yeni-yl-hediyeleri.html

    mavi-eflatun, mavi-yeşil bu renkler olabilir harika görünüyorlar.kazanırsam ceyızıme koyucam :)

    Sevgilerimle :)
    yasemin ozer yasmin_ozer@windowslive.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu aralar kendimi durduramıyorum:) Bütün çekilişlere katılasım var. Ama şartsız şurtsuz olanlar bana daha çok hediye gibi geliyor. İşte o yüzden facebooktan duyuracağım çekişi. Pembeli herşey olabilir.
    Çook güzeller, bize doğru uçsunlar onlar...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Daha önce kuşlarını çok sevmiştim hem de İzmirin güzel manzarasında yayınladığın fotoğraflarıyla. Bende katılmak istiyorum bakalım şans gülecek mi? Eğer kazanırsam kırmızı-siyah-beyaz ve gri olan mutfağıma uygun bi tane istiyorum. Kıpkırmızı olabilir mesela :)
    Sevcan BENLİ sevcany.benli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,bu güzel etkinliğe bende katılmak isterim.Bloğunun takipisi oldum.Sarı kuşlar benim için şakısınlar:)
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Kübra Çalık27 Aralık 2011 20:40

    Merhaba, bende kaçırmayım bu güzel fırsatı :)
    Kırmızı-pembe olanları çok begendim.
    Kübra Çalık
    kubrakubraclk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Çok şekerler :) Açık pembe ve mor renkli olabilir :) Teşekkürler.

    Damla K.
    annabell_lee_dk (at) yahoo.com

    YanıtlaSil
  9. ahh bu kuşlara bayılıyorum.sadece bayılmıyor istiyorum da:)ne yüzsüzüm:)elleriniz dert görmesin.mavi beyaz kızımın odasında muhteşem olurdu:)
    dolunay ünalır
    dolunaybatukan@ymail.com

    YanıtlaSil
  10. sarı kırmızı istiyotum çok güzel hepsi



    burak akdağ

    burak_akdag_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,ay bunlar ne hoşlar böyleeeee..Ben de isterim, mümkünse baştan 3. resimdekiler..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Çook güzelller bana çıkarsa beyaz açık pembe olsun kuşlu bir oda hazırlıyorumda.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Kırmızılı, sarılı, turunculu hepsi çok güzel. elinize yüreğinize sağlık.

    Filiz KUTLAY
    filiz.kutlay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. ben isterimm..hemde çokk..

    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. katılanlara bol şanslar.
    Halime Bekdikli

    halimebekdikli@hotmail.com

    hanği renği olursa:)))

    YanıtlaSil
  16. hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık.ben pembeli isterim kzım için.teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Hepsi birbirinden güzel.
    Bende bu güzellerden isterim :)
    Bi de lacivert beyaz olursa daha da cok isterim :)
    Ellerinize sağlık. Blogunuza da nice seneler dilerim. Sevgile, Tuğçe Demir - ztugcedemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. hepsi çok güzel , benim için renk önemli değil. BElki morlu ya da lilalı olabilir. Kızımın odası için. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. gokce unlu yagci.gokce@gmail.com.ay ben olursa pastel renkler isıyorum pembe mavi yeşil......

    YanıtlaSil
  20. Hepsi süper.gönlünden kopan benim olsun
    bbernabackir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. :)) ben adımı soyamadımı ve mail adresimi yazmamışım:) şartlara uymak lazım diyerek yine geldim:)
    Ayşım Okudan
    kappadukka@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. slm:)
    izleyicin oluverdim:)
    bu güzelliklerden çıkarsa pembe-yeşil olanı isterim çook şeker.

    mail:
    et_hotmeyil.com@hotmail.com
    benim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  23. merhaba ben de katılmak istedim :) renklerim ise pembe ve yeşil.güzel bir çekiliş olsun,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  24. Kuşlarınız harika. Elinize sağlık. Çekilişe katılma isterim. Kırmızı-pembe olabilir, turuncu-fıstık yeşili olabilir, turuncu-sarı olabilir, kırmız-beyaz bile olabilir. Hepsi o kadar güzel olmuş ki... Mavi tonlarında da olabilir. Nazar boncuğu misali. ;o)

    Özdem ÇELEBİOĞLU

    YanıtlaSil
  25. mavi & yeşil istiyorum

    dilekarakoc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba bende bendee :) çok seviyorum bu kuşları. Bende pembe mor istiyorum :) Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  27. merhaba bu çekilişte bende olmak istiyorum. kızlarım için koyu pembe açık pembe olanlardan istiyorum. inşallah çıkar. http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. eLLERİNİZE SAĞLIIK. ŞANSIN YAVER GİDERDE BANA ÇIKARSA KIZIMIN ODASI İÇİN PEMBELİ BİR TANE RİCA EDİYORUM. şİMDİDEN DÜŞÜNCENİZ VE EMEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
    didemsilverrose@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. bendee pembe yeşili çok sevdim. ağaçtaki o beraber pozlarınıda çok beğendim. ellerinize sağlık.
    esran.blogcu.com

    YanıtlaSil
  30. Bende istiyorum.turuncu-yeşil olanı.Hadi hayırlısı.siyahleylam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. en büyük hazinem dediki:
    sarı ve turuncu renkli olan çok güzel hepside güzel işallah çıkar bloğumada beklerim
    http://enbuyukhazinem.blogspot.com/
    seher.sakarya38@hotmail.com
    AD_SOYAD=seher aslan

    YanıtlaSil
  32. ben de varım.. doğacak kızım için katılıyorum..
    akbulutsemsi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. umarım kuşlarınız size ve herkese bereket ve huzur getirir. sarı ve mor olanların benim olmasını çok isterim. umarım kuşlar ilk şansı bana çıkarak gösterirler :)
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  34. ellerinize sağlık hepsi çok güzel ama mavili yeşilli kuşlar tam benim rengim :) bende çekilişe katılıp şansımı denemek istiyorum :))herkese bol şanslar.
    fatoş öztürk
    ozturkf6@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. ellerinize sağlık çok güzel olmuş hepsi birbirinden güzel umarım kazanırım kazanırsan pempe ve mavi renkte olursa memnun olurum. herkeze bol şanslar. aynurturkistanli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. bende istiyorum mavi ve yeşil
    neslihan.kargun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Öyle güzeller ki,ne renk olsa olur :)
    Nice yıllara bloğunuzla.

    YanıtlaSil
  38. Facebook’ta takipteyim ve duyurusunu yaptım. Ayrıca blogunuz izlemede.
    E-posta adresim: eldemir.m@gmail.com
    Bu kadar becerikli olmayı ne de çok isterdim. :)
    İyi seneler herkese!

    YanıtlaSil
  39. kırmızı kuşlar bana gelsin:)melike delibas
    delibassmelike@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. ben de istiyorummm.açıklı koyulu pembe bereketiyle gelsin.
    sonay arcan
    sonayarcan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Ben de geldim :) kuşların aşkına :) meryemboztumer@hotmail.com

    pembe mor :))

    YanıtlaSil
  42. ben de istiyorum :) İstediğin her renk kabulüm... Benim bloğuma da beklerim.
    pelin@pelinyazici.com

    YanıtlaSil
  43. Çok güzel bunlar. cıvıl cıvıllar....
    Bloğunuzda nice yıllara:)))
    saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Merhaba, bloğunuzun 1. yaşı kutlu olsun, nice postlu yıllara :))
    Bende bu güzel kuşlardan istiyorum :)) pembe- yeşil olanı tam benlik...

    nurayc@gmail.com
    http://hobitivi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  45. merhaba, gerçekten çok güzel olmuşlar,benim bir kızım olacak ve onun için pembe renklerde olandan çok isterim bakalım şansımıza...
    ykslctnky@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık ama bana çıkarsa
    mor ve pembeee:)
    Sümeyra Ak
    smyraaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. FİGEN ALGÜL allah-herseye-kadir44@hotmail.com herkese bol sans inş. benim olur o sevimli kuşlar...

    YanıtlaSil
  48. Bunlara bayılıyorum. İyi ki çekiliş yapıyorsunuz. Melike Yılmaz melikehusniye@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  49. ellerinize sağlık çok cici olmuşlar ben pembe ve kırmızı istiyorum...fadime ağıl fdmbtr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Ellerinize sağlık..
    Maviş olanlar daha da güzel :))
    sybilra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Çok sevimli kuşlar umarım şanslı kişi ben olur.Blogunuzun yeni yaşı kutlu olsun. pembeli olanlar çok güzel,ellerinize sağlık.
    hayremce@gmail.com
    http://hayrem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  52. merhaba,ben de çekilişe katılmak istiyorum.Bloğunuzu ilk kez görmeme rağmen takipçiniz olcağım :)renk turuncu-yeşil olabilir.
    390_1@windowslive.com

    YanıtlaSil
  53. bende kırmızı-pembe olanlara bayıldım. onlardan okadar çok istiyorum ki...

    HATİCE BAYDİL
    hatice_baydil24@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. selam,
    ben de talibim bu şirin kuşlara:) mavili ve pembeli olanları çok sevdim. elinize sağlık.
    seralp2008@windowslive.com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba,
    Ben de istiyorum bu şirin mi şirin kuşlardan! Kazanırsam açık pembe ve koyu pembe ikilisinin muhteşem duracağını düşünüyorum. Şimdiden elinize sağlık. Böyle bir çekiliş yaptığınız için de ayrıca teşekkürler:)

    Fatma Cingöz
    cingoz_1905@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. merhabalar bende şansımı denemek istedim. birbirinden güzel etkinliklerinize hayran kaldım bantmana doğru uçsun bu güzellikler... şimdiden teşekkürlerrr yaxamoz44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. merhabalar bende şansımı denemek istedim. birbirinden güzel etkinliklerinize hayran kaldım şimdiden teşekkürlerrr
    extra_rock1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. bnde alabilirmiyim acaba?
    renk önemli değil ama mavi ve pembe olabilir:
    acarozlem1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. acaba şans bana güler mi:)
    bana çıkarsa rengi hiç önemli değil hediyeyi gönderen kişinin seçmesi daha güzel olur ;) (ama illa renk söyleyeceksem, mavi yeşil ya da pembe yeşil olabilir:D )

    YanıtlaSil
  60. ben de isterim tabiki. Çok şirinler.
    kemerkasim@hotmail.com
    turuncu ve pembe veya mavi... karar veremiyorum hepsi de güzeller.

    YanıtlaSil
  61. bende çok beğendm belkide bana çıkar
    müge tekinol
    scrmknr@hotmail.com

    kırmızı yada beyaz

    YanıtlaSil
  62. bayıldım bu kuşlara hepsi birbirinden güzeller kızımın yakında doğum günü onun odasına asabilirim çekilişten kazanırsam pembe istiyorum rengini gamze haseki

    YanıtlaSil
  63. MERHABA
    HEPSİ ÇOK GÜZEL AMA KOYU PEMBE FISTIKİ YEŞİL
    OLURSA GÜZEL OLUR TŞK.ELİNİZE SAĞLIK
    senay21bekQhotmail.com

    YanıtlaSil
  64. süper ellerinize sağlık yeşil-pembe(koyu)
    inşallah benim olur tşk.
    yesim21_76@htomail.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba, öncelikle ellerinize sağlık, çok güzeller... Görünce dayanamadım kaçırmayayım dedim bu fırsatı. Mavi- yeşil renkte olan kuşlara talibim eğer kazanırsam.

    Müge Yıldırım

    YanıtlaSil
  66. merhaba hiç şansım yoktur aslında ama ben yine şans kapımı aralık bırakayım hiç farketmez rengi benim için hepsi birbirinden güzeller hepsinin ayrı bir ahengi var emeğinize sağlık bakalım şanslı kim olacak
    zülâl çakar selvi
    zulal-cakar@hotmail.com
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  67. Slm Rengiaheng.Blogunun 1.yıldönümü kutlu olsun.Bereket kuşları çok güzel olmuş eline sağlık.Bana çıkmasını çok isterim.Eğer şans bana gülerse pembeli ya da sarılı kuşlar olabilir.
    Adım Selen
    Mailim slnzfr@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. selam, ben de talibim. her rengi güzel.
    salihkaraagil@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. selam bende talibim o kuşlara bloğunuzun yeni yaşı hayırlı olsun pembe ve yeşil renkler olabilir harikalar emeğinize sağlık
    ben Hatice Odabaşı
    hodabasi84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. Tabi ki katılırım...
    şimdiden teşekkürler.
    Tuğba Çelikkol
    tugbacelikkol@gmail.com
    http://tubyaandmemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  71. Bu mükemmel kuşları görüp kim iç geçirmezki... Kuşlar mükemmel ellerinize emeğinize sağlık. Elbette bende katılmak isterim çekilişe umarım bu kuşların imrenileceği evlerden biriside benimkisi olur. Eğer kazanırsam renk hiç farketmezzzz :)MUTLU YILLAR
    benimbitecikim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. selam, tabiki ben de talibim bu güzel bereket kuşlarına, mümkünse mor ve fuşya isterim.
    Emeğinizine ve fikrinize sağlık :)
    Aylin Delen
    aylindelen@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. bitanem senin elin değsin senin emeğin geçsinde,
    rengi ve şekli hiç önemli değil hayatım...

    ü.akdağ
    unal.akdag@ozgokboya.com

    YanıtlaSil
  74. çok hoşlar. mavi ve pembe istiyorum.
    Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Merhaba,
    Çekilişte kazanan ben olursam sarı ve turuncu tonlardaki kuşlar kesinlikle tercihim olur.
    Blogunuzda nice uzun yıllara dilerim...

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba umarım kazanırsam kızım çok sevinir açıklı koyulu pembeler çok güzel cemada79@yahoo.com

    YanıtlaSil