14 Kasım 2012

Gecikmiş *NİŞAN KOÇU* Postu :)

Ne alaka diyeceksiniz,
Kurbanın üstün ohooooo yıl geçti diyeceksiniz :)
Hayatın yoğunluğundan *Nişan Koçu*mu anca gösterebiliyorum sizlere.
Nşanımız dedemin vefatı dolayısıyla 24 Kasım'a ertelendi. Yani Kurban Bayramında resmi* olarak nişanlı değildik ama dedeciğim vefat etmeseydi 5 Ekim'de nişanlanacaktık. Gerçi Sevdiğim her türlü bana getirirdi bu koçu ki gerçekten de öyle oldu :)
Gelenek ve göreneklerin bir tekini bile atlamadan yolumuza devam ediyoruz, gücümüz ve zamanımız yettikçe de atlamayı, düşünmiyoruz. Yolu kısaltıp kendimizi direk nikah masasında bulmak istemedik. Böyle şeyler bir kere yaşanıyor, her geleneğin tadına varılıp doyasıya yaşanmalı bence. Kurban bayramından önce de biz nişan tepsisi götürdük onun da fotoğraflarını tam olarak toparlayabilirsem bir post yapabileceğim umarım :)
Gerçi benim post sıralamam çok enteresan bir şekilde söz nişan karışık olarak gidiyor ama canım önce neyi paylamşmak isterse öyle ilerliyorum :)

Neyse gelelim koçumuza, görünce ufak çaplı şaşkınlık geçirdim :) Üzerine bir kumaş parçası ve kumaşa iğnelenmiş bir sürü bayram hediyeliği, (pijama takımı,  çoraplar, ev terliği, çokca tülbent, patik ve şık bir boyun bağı) vardı. Gelinler gibi tüllenmiş, nazar boncukları takılmış ve boynuzlarına birer adet bilezik eklenmiş görünce şaşkınlık üstüne şaşkınlık yaşadık :) Bir de bayramlıklarım tepsiye konmuş ve tülle süslenmişti. Herşeyin sunumu muhteşemdi. İnsan böyle anlarda kendisine kıymet verildiğini daha iyi anlıyor. Hepsi benim mutlu olmam için yapılmıştı ve gerçekten de beni oldukça mutlu etti :)





 İnadından bir adımı bile zor attı :)



Koç arabadan indirilinceye kadar mahalle kornayla birazcık inledi :)



Korka korka boynuzunu tutmaya çalışma çabalarım :)



Sonunda yanında durabildim :) ama tırsmaya devam tabi :) 



Bayramlıklarımla dolu tepsim de elim ohhh :)



Boynundaki çan bile düşünülmüş :)






Bileziklerim koçun boynuzunda koluma geçişi :)

Eve geçerken herşeyi üzerinden çıkardık ve halıya serdik, bayram boyunca da segilendi bu güzel hediyeler. 


:)





Tülbentlerim
 











Ev İçi Terliğim

 





Bayramlıklerımın olduğu Tepsim
 


Bayramlıklarım



Bayram sabahı sevdiceğimin getirdiği bayram çiçeğim


 Bayramlıklar giyildi :)






 
 Bizim bu yıl kurban bayramımız da böyle geçti,
Sevgiler,,,


8 yorum:

  1. Başınız sağolsun..
    Allah tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, size de bir ömür mutluluklar dilerimm :)

      Sil
  2. Ay nasıl özendim anlatamam:)
    Benim eşim her şeye ne gerek var dediği için hiçbir şey yapmadık biz:(
    Bohça falan değil de koç getirilmesini çok istiyordum ben; ama nerde... :)

    İmkanınız oldukça her şeyi yapmak en güzeli, dediğin gibi bir kere oluyor.
    Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişi boşverip geleceğe bakmak lazım Nesrin Hanım. eşiniz de sizin hayatınızda pek çok mutluluğa sebep olmuştur eminim. Allahım daha da mutlu etsin inşallah, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ay çok güzel imrendim şimdi Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  4. maşallah canım iyi günlerde kullanmanız dileğiyle..çok hoş bir anı olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Canım benim Allah tamamına erdirsin ne güzel bir koç o öyle:) Başlığı görünce bir anda anlayamadım hayat koçu gibi nişan koçuda sana eşlik eden bir arkadaşın mı acaba diye düşünmüştüm ta ki resimleri görene kadar :)

    YanıtlaSil