6 Aralık 2011

Bir Ağaç Dolusu Bereket Kuşu :)

 ☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♡.¸¸.•*´¯`♥☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♡.¸¸.•*´¯`♥☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Sıcacık bir devlet dairesinde çalışıyorum. Birbirini seven, yardım eden, mutlu etmeye çabalayan, iyi ve güzel samimi ilişkileri olan insanlarla çalışmak beni de mutlu ediyor :) Birim olarak biz her yılbaşı birbirimize hediye alırız. Öyle çekiliş falan da değil herkes herkese hediye alır birazcık da kalabalığız ama o mutluluk ve heyecan eminim herkesi de mutlu ediyor . Geçen sene herkese bir ağaç süsü yapmıştım keçeden bakınız burada :)
Bu sene yine el emeği bişeyler yapayım diye düşürken aklıma bereket kuşlarım geldi. Yapılışı zor olsada artık yapa yapa pratikleştim sanırım :) Önce örüldüler, içleri dolduruldu ve gaga eklendi, gözleri dikildi, kanatları yapıştırıldı, kuyrukları eklenip ikişerli halde boncuklarla asılmaya uygun hale getirildiler :) Bir sürü, bir sürü oldular sonunda :) Sıra fotoğraf çekmeye gelince düşünnn düşünnn aklıma bir fikir geldi !!! Annem ve arkadaşımla Kordon'a gittik ohhh miss gibi yayıldık çimlerin üzerine. Dibimizdeki ağaç dallarına astık kuşlarımı :) Asarken arkamda oluşan topluluğu görmemişim önce, arkamı döndümmmm ki bir mutlu insan topluluğuyla karşılaştım. Fotoğraf çekenler, gülümseyenler, bunlar satılık mı diye soranlar :) Yaptıklarımı toplayıp satmaya gitsem satılmaz, hani bunlar hediye ya milletin alacağı tuttu :) Tabiki vermedim hiç birini ama dedim ki keşke bir kartvizitim olsaydı herkes sordu neyse aklımda olsun bir kartvizit çıkartmak şart oldu artık :) Ne kadar çok gülümsedim değil mi ama mutlu bir post oldu bu ve hatta eklemeye kıyamadığım fotoğraflarla dolu :) Biraz çok fotoğraflı bir post oldu ama bence herkes kuşlarımı ve Güzel İzmirimi görmeli :)

Not: Bereket kuşlarımdan satmak için hazırladıklarım var buradan beğenip istediğiniz olursa aynısını size örebilirim tekrar. Bereket kuşlarım 10 TL dir. Eğer üçlüsünü isterseniz 15 TL dir. Kargo ücreti alıcıya aittir. 25 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti bana aittir. Siparişleriniz için ister yorum bölümünden ister rengiaheng@hotmail.com'dan ulaşabilirsiniz :)

 İşteee asmaya başlıyorum :)



Denizinde huzur vardır bu şehrin...


Mutlu çiftler mutlu Kuşlar °•.♥.•°



Ne güzel gözüküyorlar değil mi :)









Gün batıyor ‘°ºO










♥♥
























Çimenler yer yer kurumuş da olsa İzmir'im hala Güzel :)























 






























Benim için eğlenceli ve mutlu bir gündü. Sizin de gülümsemenize neden olduysam eğer ne mutlu bana . 
Sevgiyle Kalın




Not Tekrarı: Bereket kuşlarımdan satmak için hazırladıklarım var buradan beğenip istediğiniz olursa aynısını size örebilirim tekrar. Bereket kuşlarım 10 TL dir. Eğer üçlüsünü isterseniz 15 TL dir. Kargo ücreti alıcıya aittir. 30 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti bana aittir. Siparişleriniz için ister yorum bölümünden ister rengiaheng@hotmail.com'dan ulaşabilirsiniz :) 





































12 yorum:

  1. Eğlenceli bir fotoğraf çekimi olduğu belli ayrıca ağaçlarda fotoğraf çekimi fikrini çok beğendim. Kuşlar çok çok güzeller,şansları bol olsun ,en kısa zamanda satılması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. muhteşem görünüyorlar... renkleri süper kullanmışsın... içim açıldı, çok beğendim... ellerine ve zevkine sağlık... eminim arkadaşlarında bayılmıştır:)
    bence de kartvizit bastırmalısın...
    fotoğraflar da çok güzel...
    sevgiyle kal canım...

    YanıtlaSil
  3. Görüntüler harika.Eminim çok beğenecek sahipleri bu hediyeleri.Ben de kendi evime öreceğim böyle,tabi sıra gelirse:)))

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle yüzümde kocaman bir gülümseme var,kuşlar çok şeker,ağaçta harika görünüyolar,insanın emeğinin beğenilmesi çok güzel bir duygu,keyifli bir gün olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Günaydın:) Eline sağlık canım,çok şeker olmuş..Ne güzel bir çekim olmuş temiz havada..Hemen hepsi satılsın,bol şanslar;)sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Nasıl da güzel resimler. Bayıldım:))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş hediyelerin ,bayıldım.emek vererek yapılanlar satın alınan bir çok hediyeden daha değerlidir..ağaçlardaki duruşları da muhteşem olmuş,izmir zaten muhteşem ,istanbulda oturup da izmirde yaşamayı düşleyen var mıdır başka bilemiyorum ama 1-2 yıla kadar izmire taşınıyoruz sanırım ..ailece izmir özlemimiz bitiyor az kaldı.orda karşılaşırız belki kimbilir.:)

    YanıtlaSil
  8. bencede çok eğlenceli ki biz izledik sadece sen orada daha da hoş anlar yaşadın biliyorum çünkü biz fotolardan denizin kokusunu duyamıyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. çok şirinler fotoğraflar da harika ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Hem kuşlar hem de fotoğraflar çok güzel! 8))))

    YanıtlaSil
  11. *Nurayca Tasarımlar teşekkür ederim :)

    *okuyancım teşekkür ederim canım benim kartvizit işini halledicemyakında :)

    *Sihirli Güncecim bence sen de harika bereket kuşları yaparsın canım :)

    *Özlems.corner teşekkür ederim. O gülümsemeleriniz hiç bitmez umarım :)

    *Noyumberry teşekkür ederim :)

    *Nedret Ablacım Teşekkür ederim. :)

    *Romantikbutik bu haber süper :) İzmirime hoşgeliniz :)

    *Nilgün Hanım evet benim için değişik bir ve mutlu bir çekimdi :) Teşekkür ederim.

    *Gönül Hanım teşekkür ederim :)

    *Crochetdoll thank you very much :)

    *Deniza17 teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil