8 Ocak 2011

★ Tanışalımm :) ★



23 yaşında cıvıl cıvıl, hayata pozitif bakan biri olarak her anın değerini bilmeye çalışırım . Güzel İzmir'de oturuyorum :) Canım İzmirim denizinin kokusuna sevdalı olduğum şehrim benim. Neyse bu kadar sevgi seli yeter =) Devlet dairesinde çalışıyorum . Ayrıca hala okuyorum :) Bu nedenle sadece akşamları ve cumartesi pazar el işi yapmak zorunda kalıyorum ama aslaaaa boş kalmaz elim sürekli birşeylerle uğraşırım, çok okurum, çok yazarım ve deee çok gezerim :) Üretmeyi ve ürettiklerimi hediye etmeyi , sevdiklerimle paylaşmayı severim. Verdiğim küçük bir hediye bile birinin yüzünü güldürüyorsa ne mutlu bana derim . 1 yıla yakın keçeyle uğraşıyorum bu güne kadar ürettiklerimi hep hediye ettim çok kısa bir zaman önce el emeklerimi herkesle paylaşmak istedim ve bu bloğu açtım . Umarım pek çok kişiye ulaşır onları ve onların sevdiklerini bu vesileyle mutlu etmeye çalışırım. Ürünlerimle şu an sadece pasajımdayım . Bana ordan mesaj ya da mail atabilirsiniz. (rengiaheng@hotmail.com) Kendinize iyi bakınn :) Görüşmek üzereeee 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder