24 Temmuz 2012

YARATICI ARKADAŞLARIM SİZE İHTİYACIM VARRRR

Canlarım, öncelikle hemen yeni bir haber vereyim sizlere "5 Ekim 2012" tarihinde NİŞANLANIYORUZ  sevdiceğimle :)
Söz hazırlık postlarını bitiremeden nişan telaşına koyulduk bile. Biz merasimleri kısa kesip direk düğün moduna girmek istemedik. Her geleneği, adetimizi yapabildiğimiz kadarıyla yapıp içimize sine sine evlenelim dedik. Şimdi sırada nişanımız var ve "bilmem bilirmisiniz" nişan tepsisi yapacağız. Önce sevdiceğimin tarafı getiricek bana ve aileme yaptıkları tepsileri, sonra da biz onlara götüreceğiz ve ardından "nişan" nasipse .

İşte tam bu evrede size ve o güzel fikirlerinize ihtiyacım var . 
Nişanımız için, tepsiler için vs. küçük güzel ayrıntılar eklemek istiyorum. O günü ve kişileri özel kılan. 

Örneğin benim listemde;
-Nişan anı defteri ve kalemi, Defter hazır, sıra kaleminde :) Kalme de tamamdır :)
-Yüzük tepsisi süsleme, Yaptım
-Nişan tepsilerinin içine yapacağım şık ya da şirin birer lavanta kesesi yapma fikirlerim var. Lavanta keselerini Yaptım :)

Bu listeyi uzatabilecek fikir ve önerilerinizi bekliyorum . Yorum olarak yazabilir ya da rengiaheng@hotmail.com'a internetten bulduğunuz fikir olabilecek resimleri mail olarak atmanızı rica ediyorum. Sözde yaptığım nazar boncukları beni çok oyalamasına rağmen bitince çok güzel oldular fakat nişan salonda olacağı için çook daha kalabalık kişi sayısını göz önüne alırsak, pratik ve maliyeti uygun olan hediyelik yapabileceğim el emekleri hakkında da fikir alabilirim. 

Şimdiden,
Bu postu okuduğunuz için, 
Yorumlarınız ve resimli fikirleriniz için
Bana zaman ayırdığınız için 
Sonsuz teşekkürler, 
Sevgi ile Kalın.


NOT: Bu posttan sonra hediyelik olarak hem maliyet hem de sayı açısından uygun "kese" fikrini uyguladık annecimle. Organze tüllerden minik keseler dikerek içlerine lokum koyduktan sonra nişanıma gelenlere dağıtacağız. Organze kurdela ve birer minik nazar boncuğu ile süsleyip sunabileceğimiz rengarenk lokum keselerimiz olucak. Heyecan dolu bir süreç olucaktı dedeciğim hasta olmasaydı :(

8 yorum:

  1. benim çevirisini yaptığım kuşları deneyebilirsin baya popiler bu ara:)

    kocaman mutluluklar Allahım devamını erdirsin

    http://yaseminkaleveamigurumi.blogspot.com/2011/04/ask-kuslarn-yapls.html

    YanıtlaSil
  2. postu görünce uzun süre düşündüm ama o kadar düşünmeye hiçbir fikir gelmedi aklıma:(ama not aldım söz aklıma gelirse yazacağım.

    YanıtlaSil
  3. canım belki bilirsin demet bu konuda çok yaratıcıdır takip ediyormusun bilmiyorum ama ona danışabiliriz:)

    http://www.demetoloji.com/2012/07/18/bohcaci-geldi-haaniiimm/

    Bu arada bir söz var bilirsin kelin ilacı olsa başına sürer diye aynen bende o moddayım:) tek aklıma gelenler şu sitedeki buzdolabı magnetleri oldu yeğenimin doğum gününde yaptırmıştık çok sevimliler... El emeği değil ama bi fikir olabilir belki..

    YanıtlaSil
  4. arkadaşımm bişey daha buldum;

    http://emeksensin.com/twoche
    lavanta kesesi gibi hazırlayıp kanaviçeden baş harfler işlenebilir güzel bir kumaş ve nazar boncuk detayıyla çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
  5. Bence küçük magnetli bir şey düşün, baş harflerin olduğu bir kalp olabilir mesela, seni çok yormasın, o kadar uğraşmışsın atılmasın. Sonuçta misafirlerin hepsi senin ona verdiğin değeri vermezler ama magnetler bayağı kullanılırlar.
    Ne güzel hazırlıklar bunlar, Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  6. ben nişanımda kendim nişan kurabiyeleri hazırlamıştım :) bir de açık havada olduğu için dilek fenerleri uçurmuştuk çok güzel görünüyor tavsiye ederim :) nişan pastasının güzel olması da çok önemli bence Özsüt'ün kataloğuna bakmanı tavsiye ederim :) çok heyecanlı olduğunu tahmin edebiliyorum :)) Allah içinize sindirsin inşallah hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. canım ya ben bu aşamaları pek bir hızlı geçtiğim için sana yardımcı olamıyacağım. annem ne yaptıysa bizde onlar uygulandı. yine de sana kolaylıklar diliyorum inşallah herşey gönlünce olur.

    YanıtlaSil
  8. Hepinize çok teşkkür ederim çaremize renkli lokum keseleri yetişti resimlerini mutlaka paylaşırım öpüyorum herkesi

    YanıtlaSil