24 Ocak 2012

ღ Atkı Süsledim ღ

İnsanın akrabaları kalabalık olunca ailede minikler de eksik olmuyor. Çocuklara bayılırım, onları mutlu etmeyi, gezdirmeyi, yedirmeyi, eğlendirmeyi de ç k    severim .
Çocukla çocuk olan yanımı da hiç keybetmek istemiyorum hayat böyle daha da güzel oluyor insana :)  Annecim  bizim ufaklıklardan birine atkı örmüş " bunu süslermisin " dedi seve seve kabul ettim :) Bitince o bile düz  sade olan halinden bu haline geçişine inanamadı :) Ben de çok beğendim açıkcası en ufak bir dokunuş bile inanılmaz değişim katıyor hayata  ...




Bitince de heycandan fotoğraflamayı falan unutup hemen gidip vermeye kalktık sonra akıl başa gelince de evlerindeki fiskosun üzerinde cep telefonumla ancak bu kadar çekebildim  







Belki biraz bebiş atkısı örer satışa sunarım hiç belli olmaz :)






NOT : Çekilişimi kazanan "Bi Yaşıma Daha Girdim " beni bu postu ile çok mutlu etti teşekkür ederim kendisine  :)

5 yorum:

  1. neşeli bir atkı haline gelmiş.ellerinize sağlık.çok cici...

    YanıtlaSil
  2. bir kaç ayrıntı ne kadar sevimli hale getirmiş , çok şeker

    YanıtlaSil
  3. cansu hanım ne kadarda güzel bir atkı :D (ÖYKÜ ÇINAR)

    YanıtlaSil