24 Ağustos 2011

Cıvıl Cıvıl Tulumum

Modayı takip etmeyi sevmem fakat yine de vitrinleri incelemeden geçmem . Bu sene tulum moda oldu bilirsiniz. Ben de aldım bir tane Trendyol'dan. İllaki moda diye değil de, rahat diye aldım. Çünkü elbise gibi tek parça olan kıyafetleri severim. Altını üstünü uydurmakla vakit harcamaz, üzerine geçirir çıkarsın evden. Tulumda bana rahat ve kullanışlı geldi. Çok da beğendim :) Şimdi gelelim bu postu yazma sebebime. Paylaşmak istediğim şey aldığım tulumun desenleri, renkleri. Çiçekli (özellikle güllü) olan herşeyi beğenirim, hele rengarenkse bayılırım ! Bir kaç kare paylaşıp kaçıyorum . Kendinize iyi bakın.







Not: Resimleri işyerimde kendi kendime çektim. Odamın kapısını aniden açan bu tabloyu görseydi sanırım delirmiş olduğumu düşünürdü :)

Renkli kalın, Mutlu Kalın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder